چه کاری می توانید انجام دهید تا فیلم خود را از تخریب توسط رسانه های اجتماعی نجات دهید؟
توازن (به انگلیسی: Equilibrium) یک فیلم علمی-تخیلی و پادآرمانشهری محصول ۲۰۰۲ آمریکا است. داستان از دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد محمد آغاز میشود و در ۱۲ سالگی او فیلم سینمایی باب اسفنجی به پایان میرسد. تاریخهای ذکر شده در جدول زیر نشاندهنده زمان واقعی دادن جوایز است، زمان اعلام آنها زودتر میباشد. در تیرماه ۱۳۹۴ و در روز نخست اکران فیلم، سازمان سینمایی اعلام کرد به منظور رعایت جایگاه و شان مراجع عظام تقلید و عالمان شاخص دینی اکران این فیلم تا وصول رضایت برخی از مراجع به تعویق خواهد افتاد. از بازیگران این فیلم میتوان به رایان گاسلینگ و ریچل مکآدامز اشاره کرد. بتمن تمام شهر را به دنبال او می گردد و از چند نفر بازجویی می کند . او یکی از پیشگامان این ژانر است و در دوران فیلم سازی خود تلاش کرد تا بدون محدود کردن خود، فیلمهای مختلفی در این ژانر بسازد. آتیلا پسیانی نخست فقط بازیگردان بود، ولی به جای بهروز بقایی نقشِ پلیس را هم بازی کرد. سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به سید محمود رضوی برای فیلم ماجرای نیمروز تعلق گرفت و فیلمهای خوب بد جلف دوم شد و دیپلم افتخار را دریافت کرد و فیلم آباجان به انتخاب تماشاگران سوم شد و جایزه خود را دریافت کرد.
و سینمایش نیز، روز به روز سطحیتر، تکنیکنماتر. اکران خصوصی رگ خواب روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۶ در سینما استقلال برگزار شد و یک هفته بعد بیست و چهارم خرداد ماه اکران عمومی آن آغاز شد. ↑ بیضائی، بهرام؛ لطفی، رامبد (۶ خرداد ۲۵۳۷ شاهنشاهی). ↑ بیضائی، «نامه سرگشاده بهرام بیضایی»، ۱۲۶-۱۲۸. ↑ بیضائی، «نامه سرگشاده بهرام بیضایی»، ۱۲۸. ↑ بیضایی، «سالشمار زندگی و آثار بهرام بیضایی»، ۲۳. «مفهوم فضا: تهران در آثار بهرام بیضایی». کمدی موقعیت عبدالرضا کاهانی یک اثر کمدی موفق در سینمای ایران است. پرفروشترین فیلم سینمای ایران در دوران همهگیری کووید-۱۹، فیلم دینامیت (۱۴۰۰) به تهیهکنندگی سیدابراهیم عامریان و کارگردانی سید مسعود اطیابی است که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد. ↑ −، «عارف ایرانشناسی که پل ارتباطی ایران و لهستان بود»، ۷. ↑ −، «تأملی بر نامها و نشانها»، ۱۰۴. «تأملی بر نامها و نشانها». و هرچند که مرتب - و خوشبختانه - حرف خود را میزند و بر آن پای میفشرد، اما - و بدبختانه - حرفش هم تکراری شده و هم نخنما. بیضایی، بر خلاف اکثر فیلمسازان قدیمی ما، هم دلمشغولی و ذهنمشغولیای دارد و دانشی جدی در نمایش و هم تسلطی بر مدیوم سینما. در یک سکانس، بهرام رادان که بازیگر ابداً خوبی نیست و اینجا هم خوب نیست، یک چک به دستش رسیده که این صحنه میتوانست در لانگ شات برگزار شود، اما دوربین روی دستش شیرجه میزند و بالا میآید و چپ و راست میرود!
کیمیایی با این فیلم خود، درست در حساسترین لحظهای که سینمای مبتذل بومیِ ما در آخرین مراحل حیات خود دستوپا میزند و میرود که بهیکباره در ابتذال روزافزون خود خفه شود، به یاریاش میشتابد و با انتخاب موضوعی اشکانگیز و پرداختی احساساتی، بار دیگر حیاتی نو به این کالبد فاسد میدهد… اما شاو موفق به فرار میشود. اما عشق و دلدادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی میسپارد؛ رفتگان در کلماتِ زندگان تکرار میشوند. ↑ «روز رستاخیز، شانس بزرگ زندگی من بود». کار مسافران نقطهٔ اوجِ یادگیریِ من در سینما بود. حتی اگر یک واوش را وقتی اشتباه میگفتم، معلوم بود که یک جای کار اشکال دارد. یک نگاه رویش میکردم و همه را حفظ میشدم، برای این که همهٔ دیالوگها به جا و سر جای خودش بود. Animation World Network (به انگلیسی). منتقدان انگلیسی زبان کارگردانی و هنرنمایی بازیگران فیلم را ستودند و آن را یکی از بهترین فیلم های ترسناک دنیا میدانند. وی افزود: در مورد فیلم درخونگاه هم معتقدم که باتغییرات اعمال شده پایان بندی بهتری پیدا کرده و دیگر آن حجم از تلخی در فیلم وجود ندارد و در شرایط فعلی جامعه، برای مخاطب همینکه تلنگری بزنیم کافی است.
نشریات تخصصی زیادی در زمینه نقد فیلم در جهان وجود دارند. در برخی از این سالها جایزه به چندین فیلم تعلق میگرفت. صالح در پایان به زندگی خود پایان میدهد و وحید و رعنا کنار هم میمانند. ↑ بیضایی، «سالشمار زندگی و آثار بهرام بیضایی»، ۲۷. «حکایت نقطهچین کردن آثار ما». دینامیت داستانی سرراست و کلیشهای برای تعریف کردن دارد. ما، ملتمسانه و عاجزانه از تمام کسانی که هنوز تپش یک قلب پاک را در سینه خود احساس میکنند میخواهیم تا بیایید در کنار هم برای غزهی مظلوم «کاری کنیم». این اثر شاهکار با بازی بینظیر آنتونی هاپکینز بااستعداد و جودی فاستر جوان، حسابی گل کاشت و هنوز هم بهعنوان یک اثر به یاد ماندنی از آن یاد میشود. خط مشی بفتا حمایت، توسعه و ترویج هنرهای تصویری با شناسایی و پاداش به الهام بخشان این عرصه و منفعت رسانی به عموم جامعه است. ↑ صافاریان، «روشنفکری با ماشین به میان مردم میرود»، ۹۲. ↑ مثلاً هوشنگ گلشیری از اصفهان خبر داده که «آقازادهای» جلوگرفته از نمایشِ مسافران؛ و، هرچند بیضایی شکایت کرده و محق شناخته شده، سینماهای اصفهان از شدّتِ فسادِ محلّیِ حاکم حاضر به نمایشِ فیلم نشدهاند.